joi, 14 mai 2009

Herzlichen Glückwunsch zum Geburtstag :)

Herzlichen Glückwunsch zum Geburtstag =]
Sau altfel zis..
La multi ani!


Acum 2 zile am implinit 14 ani.

Am mai imbatranit cu un an.

M-am mai maturizat putin.


Incerc sa ma intorc in tim
p...
Totul era asa frumos...

Inca nu stiam ce-i viata cu adevarat [ nu ca acum as stii..]


Imi facusem prieteni noi, eram inconjurata intotdeauna de persoane vesele care ma faceau sa rad.

Eram vesela, si radeam din orice.
Viata mea era perfecta din toate punctele de vedere.

La scoala mergeam de placere.
Imi iubeam colegii.

Eram fericita.


Dar acum totul este diferit.
M-am certat cu prietena la care am tinut cel mai mult.

M-am certat si cu prietena cea mai buna din clasa.

Am realizat ca am fost inconjurata de prieteni falsi.

Prieteni care mureau de invidie cand luam o nota mai mare

Prieteni care ma barfeau pe la spate...
Prieteni care acum s-au intors im
potriva mea.

Si ce? :-j


Doar nu este sfarsitul lumii.


Plina este lumea de prieteni falsi.

Dar incet-incet imi voi reface viata de dinainte.

Am inceput prin prietenia cu doua colege care chiar tin la mine.

Colege care intorceau spatele cand eram barfita.
Colege pe care le apreciez enorm.


Am de gand sa invat mai bine semestrul asta, cat a mai ramas din el, sa-mi ridic media.
Am de gand sa imi schimb si stilul de a fi. Nu o sa ma mai ia gura
pe dinainte.
Nu o sa mai injur ca inainte.


Am sa fiu EU.

EU, cea cu adevarat.


Si stiti ce?
Chiar am sa reusesc.


0 comentarii: